DAGMAR

Vad är det för fel? Vissa människor har inga känslor... Jag är så sjukt trött på all falskhet!
Varför vill man såra en annan människa? Jag har då aldrig förstått tjusningen med det... Finns det en tjusning med att såra?

BESLUTSÅNGEST. Det är en ständigt återkommande tillstånd nu mera. För det första är jag en rastlös människa som blir stressad av att saker och ting blir till en vardag, till en vana. Jag blir uttråkad när det inte händer så mycket nytt! Just nu känner jag bara att jag vill att denna kalla årstid med regn, blask och kyla ska ta slut! Ge mig sol, värme och hav....

I WANT SOME DRAMA!

Imorgon blir det DAGMAR på Berns, fika och förhoppningsvis lite spring på stan med min kära vän Emelie!



Sweet Dreams to you All....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0