Sunny Day!

Ny skolvecka har startat och självklart ser det ut att vara blå himmel idag. Det är alltid molnigt och mulet på helgerna när vi är lediga, sen kommer det fina vädret när man är tvungen att vara i skolan! Men man ska inte klaga, vi har det ju varmt i alla fall. Slipper snökaoset och minusgrader som ni har där hemma i Sverige =)

Invigde mina nya skor igår, som jag köpte för någon vecka sen. På ALDO hittade jag dom, den butiken som blivit en av mina favoritbutiker måste jag säga. Men Nej. Jag har inte köpt några andra skor än dom där sen jag kom hit..


Dags för engelska idag och vi ska gå igenom allt inför vår första essey som ska skrivas på torsdag. Min första ever!

Slutar redan klockan 10:50 idag så man ska verkligen inte klaga....kanske kan bli en liten tur till beachen i alla fall då. Om inte annat blir det en löprunda där nere senare idag! Blev ju som sagt lite inspirerad av maran..hehe


Här står man och väntar på bussen varje dag när man ska hem från AET-campus...många stora företag som har sina kontor på den gatan...


This is for you Emelie!! Haha (tycker hon ska följa med mig på surfclassen som jag signat up för)

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart hon ska med på de, värsta grejen ju. =) haha vart höll du hus igårkväll tro? SKYPPPEEE!



ps. vi har faktiskt 5 grader "varmt" och snön är snart borta, äntligen vår! hahah.

2010-03-23 @ 22:03:53
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0