2nd day in school, 1 day until next weekend..

Jepp, ungefär så är det varje vecka för mig. Helgen är lång lång och skolveckan kort kort.
Självdiciplin är vad jag är i behov av...än så länge har det gått bra men visst är det lätt att bli distraherad i denna stad! Finns annat att bedriva sin tid med. Snart 1 månad sedan vi åkte från Sverige, tiden springer verkligen i väg! Trivs verkligen bra här men ibland kan man börja fundera för mycket på allting och vart man ska hamna till slut. Känns ganska spännande att inte veta vart man kommer befinna sig om 1 år, samtidigt som jag känner en stress..

Kan väl inte säga annat än att jag just nu verkligen lever i Nuet.

"These are the best days of my life..?"



Kommentarer
Postat av: Oslo-Ida

Det är inte lite du har lyckats med, att leva i nuet! Det är huvudsaken, skit i resten och njuuut. Och om du funderar vidare kan du tänka på att i alla fall jag är lite lagom avis på vad du gör just nu.. :)

2010-09-16 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0