Allt är större i USA..

Trött Malin idag..men som sagt det är ju sånt man får ta när man är ute och springer på nätterna :P

Igår var vi på Coco de Ville i West LA med Josh och hans vän Andrew. Trevligt litet ställe det där! Idag var vi bjudna till en Fashion show uppe på Colony, det skulle vara någon release fest för ett fashion magazine. Hade varit superkul att dra dit och mingla bland kändisar....B-kändisar ;) Men ändå red carpet fester är ju alltid trevligt!
Men nope, vi stannade alla inne ikväll och jag har försökt plugga lite grann istället...duktigt tycker jag!

Annars har det käkats lunch i solen idag, sen Skypats med min fina Lina och Josse. Blev även en power walk med Em på eftermiddagen. Imorgon blir det upp vid 8, löprunda och sen plugga plugga plugga! Kan hända jag tar Bucklan ner till beachen om det är fint, måste bygga på brännan juhe....hinner ju aldrig med det känns de som... Imorgon kväll kan det hända att det blir en tur upp till My House för lite dans och en drink. Just nu känner jag mig lite seg och skulle nästan föredra en bra film på bio imorn, men det kan ändras på ett dygn...

Nu säger jag Natti natti

Några bilder från dagen...



Nu har hösten kommit till Los Angeles...



Fin skön låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0