Creyfish party in Laguna Hills!

Blev som sagt en väldigt lugn fredags kväll igår och idag har vi bara tagit det lugnt. En lite Powerwalk blev det runt golfbanan i Brentwood. Soligt och fint är det idag också, nice nice!

Snart är det dags att ta ut vår Buckla på en åktur ner till Laguna Beach. Creyfish party aka. B-day party står på schemat. Kan även hända att vi sover kvar där nere i natt och sedan köra lite beach-häng där nere imorgon innan man måste bege sig hem till West LA igen för en heldag med plugg imorgon. Kommer vara väldigt mycket att plugga nu, min online class startar ju på månadg....Javascript and Dynamic HTML.....hehe ibland undrar jag vad jag gett mig in på. Kan bli väldigt svårt tror jag! Men men de är bara att kämpa på! :D

Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0