DMV.

I dag blev det road trip till IKEA, köttbullar svullades och lite dekoration till lyan inhandlades!

Annars har jag mest försökt plugga lite motion graphics och web design här hemma. En asiat från gas company var här och kopplade på vår gas också, så yeeaaah! Nu kan vi äntligen laga mat här hemma! Kanske hända att det kan bli spaghetti o köttfärssås här imorgon kväll.

Ingen lektion för mig imorgon heller men Em och jag ska bege oss till DMV när hon slutat sin lektion för att ta California Driving license. Har just läst lite på teorin och det är ganska så skrattretande....haha Men men jag ska kanske inte vara så kaxig, finns ju ändå en risk att man kuggar...

Som sagt;

"...Don't scream hello..."

Håll alla tummar för mig imorgon är ni snälla :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller tummarna för dig!! Du klarar det med en klackspark crazy girl ;) Puss Idiz

2010-09-14 @ 13:21:57
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0