Jaaa, vad ska man säga..

Idag har vi bara haft det bra...som vanligt här borta i Drömmarnas stad ;)

Beachen hela dagen nästan skulle man kunna säga. Eller vi drog ner ganska sent, tanken var väl att vi skulle hinna plugga lite grann innan men blev lite Skype och sen cruise med Bucklan ner till Santa Monica. Efter ett par timmar i solen och ett par dopp i det blå (?) så drog vi bort till Venice för att kolla in Drum-circle. Den består av massa flummiga människor som samlas på stranden för att dansa, spela trummor och röka gräs...typ. Hehe jag tyckte mest det var ganska nasty men men kul att se! Den där hippie-kulturen som hägrar borta i Venice är inte min grej känner jag! Tur vi inte bor där borta..hehe

Vädret här borta är helt sjukt bra just nu och jag njuter verkligen av varje sekund. Kan hända att det blir en tur till beachen imorgon igen. Jag har ju inga klasser på måndagar som sagt. Lever livet, or what?!

Signade just upp för en gratisvecka på ett gym här i närheten också. Funderar på att testa på ett pass imorgon kväll redan, Turbo Kick! Ska bli intressant att se vad det är. Får se om man eventuellt också kan få med någon av mina kära roomies så man slipper stå där och boxas själv.. :P

Lite fina bilder från en helt vanlig dag i Santa Monica...Enjoy!





Kommentarer
Postat av: Lina

fy fan för dig ja e såå aviss..

2010-09-27 @ 21:45:11
URL: http://cocojamboo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0