Konstigt väder.

Långa onsdagen avklarad! :) Känns bra...Flash-klassen imorse var kul kul. I like Flash. Sen lunchade jag med mig själv i solen och hade det bra, blev sen Motion Graphics och hade svårt att hänga med...tur att det finns böcker! hehe

Efter skolan blev det storhandling av mat med Em. Först 99cent för en massa konserver, vatten (OM det nu skulle bli jordbävning), ficklampa (!), lite godis och lite grönt. Drog sedan vidare till Albertsson för att handla lite vettigare saker (och dyrare). Massa frukt, fisk och kyckling blev det...nur har man handlat för lång tid framåt, känns bra det! Nästan så att vi inte fick plats med allting i vår kära Buckla. Som för övrigt ska få nya däck och nya bromsar nästa vecka! Vår vän Nick har fixat så att vi kommer få allting inkl. jobbet för cirka 350 dollar. Det niii, de är billigt! :D

Nu blir det pluggi plugg. Regnar gör det idag förresten, och jag blev lite orolig när vi åkte hem från matbutiken för att himlen såg sådär lite konstig ut....Emelie har ju nu skrämt upp mig med att himlen byter färg innan en jordbävning. Tydligen så ska det vara 90 % chans för jordbävning i dag ovanför Beverly Hills. Scary! Tur att vi nu handlat så mycket mat och vatten i alla fall.....vi är förberedda! T.o.m en ficklampa inhandlades ju. Wooop!


Jag har hittat ett supermysigt ställe att luncha på nära AET,
där jag numera kommer spendera mina onsdags-luncher i fortsättningen!

Vad skulle vi göra utan Bucklan..!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0