La la laaand..

Första dagen på beachen idag och min näsa är röd! Vi har verkligen haft fullt upp med lägenhets-letande och flytt sedan vi kom hit. Nu kan man äntligen andas ut och känna sig hemma. I like!

Efter mycket  b e s l u t s å n g e s t  och velande är jag nu till slut nöjd med mina klassr också. Har bara skola två dagar i veckan vilket känns ganska så skönt måste jag erkänna.

Onsdag: 9.30am-12.30pm Web Animation, 2.00pm-5.05pm Motion Graphics
Torsdag: 2.00pm-5.05pm Web Design 3

Sen har jag en ONLINE klass också som startar nästa måndag, Java script and Dynamic HTML. Ska bli intressant, misstänker att det kommer bli ganska mycket plugg för att klara den men det ska bli kul!



Ikväll blir det kanske en tur till ett biljard café här uppe på Wilshire.....kan hända att man sen svidar om till högklackat och tar en taxi upp till Hollywood! We will see... Nu mera bor man ju ganska så perfekt. Cirka 15 min ner till Santa Monica och cirka 15 min upp till Beverly Hills. Peeeerfect! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0