Saturday Night in Hollywood.

Våra nya hoods kunde inte vara bättre! Här trivs vi som fisken i vattnet. :P
Jag började dagen med en joggingrunda i Brentwood. Har faktiskt hittat ett perfekt ställe där man kan springa/powerwalka. Soooo perfect! Nu när man inte har beachen runt hörnet så får man hitta andra ställen att röra sig på. Ska anmäla mig till LA Marathon, nu har jag bestämt mig! Vet nog inte riktigt vad jag ger mig in på men men det lär bli en utmaning. And I like it!

Tonight we are going out somewhere....what about Drais?!



Vi blev annars medbjudna till ett ställe som heter LAs Palmas. Killen som är promoter och ville att vi skulle komma försökte locka med att "the cast from Jersey Shore is coming there tonight"....daaah. No thanks! Okej jag har inte sett programmet. Men att bara hört om det räcker! Nooope, det blir nog inget Las Palmas för oss ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0