Studying at Coral Tree

Mysigt café i Brentwood är det som gäller ikväll. Vi var tvungna att lämna vår kära lägenhet för att det var typ 50 grader där inne! Helt sjuk värmebölja idag, rekordvarmt med typ 45 grader i LA!

Inte bra för en dag då man har massor att plugga.....hämtade upp Em på skolan vid 11 sen hängde vi nere på beachen i ett par timmar. Måste säga att vi spenderade mer tid i vattnet och vågorna än på land! Haha Sjuuuuuukt skönt i vattnet och det enda som känns behagligt i denna värme är att bada just nu. Det var typ vi två sen en massa surfare i vattnet, det var länge sen man verkligen badade och dök i vågorna..haha Värsta träningen ju! Kul kul! Ja vi höll nästan på att få en ticket på köpet...då vi glömde bort parkeringstiden...svårt att slita sig från vattnet liksom... Haha! Och jag säger bara en sak, var jag inte brun i ansiktet innan så är jag det nu! OMG. Känner mig typ som en vägarbetare när jag tittar mig själv i spegeln. b l a c k.

Men just nu är vi duktiga och pluggar i alla fall :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0