The weekend is here again..

Varmaste dagen på länge i LA idag vill jag lova! Var ute och joggade i morse, och fy tusan vad jobbigt det var. Även fast man gick och la sig hyfsat tidigt igår så var jag sjukt trött i morse när klockan ringde. Just nu känns det som jag typ blivit överkörd av en ångvält (eller vad det nu heter..) Har pluggat hela förmiddagen och nu börjar jag fatta det här med JavaScript :) Känns bra det! Men mycket ansträngning lär det behövas för att över huvud taget klara av denna kursen. Fredag i dag och jag funderar på att ha en lugn fredagkväll med plugg...försöka få lite gjort så att man kan åka ner en sväng till beachen imorgon och bara ha det bra! Känner att man kan behöva lite vila ett par dagar...

Bio ikväll kanske?! Vore myspys!

Power hoop'en har ju anlänt och jag vill bara säga det att den gett mig massa små blåmärken runt midjan! Haha Ser typ ut som att jag blivit misshandlad eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0