Running used to work.

Okej. Jag vet, jag hatar också när folk ska börja blogga så fort dom är lite nere men fuck that. Ni behöver inte läsa om ni inte vill! Punkt. Jag skriver för mig själv - inte för alla er.

Jag kvävs här just nu samtidigt som en stor förvirring finns där all the time!
Att göra rätt eller fel. Välja rätt håll. Hur ska man veta? Jag har inte levt förrut.

Vad som är hemma och borta känns just nu ganska diffust. Att gå emot dom enda som kanske egentligen älskar dig på riktigt kan vara fel.
Men - Everyone goes on with their own life, and in the end you're always alone anyway.

Jag vet bara vad som känns rätt idag.
Jag har ingen aning om vad som känns rätt imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ems

Om personerna som verkligen alskar dig, alskar dig sa ska det inte kannas som om att du gar emot dem. Dom som alskar dig ska ga med dig. Aven om dem som alskar dig inte alltid tycker att du gor ratt sa kommer dem alltid att stotta dig i slutandan, det ar det som ar det fina med att ha manniskor som alskar dig. Alskar man nagon sa vill man att den personen ska vara lycklig aven om man inte sjalv blir lycklig av det.

Jag alskar dig ocksa <3

2012-12-19 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0