Tralalalalaaaa...

I love this city.
I hate the fact that I really love it.
It just makes everything so hard. It feels like I am standing with one foot on each side. Haha jag vet inte varför jag skriver på engelska men men... LA är och har varit mitt hem de senaste åren. Jag ångrar inte en sekund att jag valde att åka tillbaka. Jag vet att jag hade ångrat mig för resten av livet om jag valt att stanna i Sverige. Något säger mig dock att jag inte vet om jag är menad att vara här. Jag kan känna mig mest ensam i hela världen här ibland och sakna. Kanske detta som får mig att inse vad som är viktigast här i livet.
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hatar också att jag älskar den staden. Kan också känna mig ensam där, men jag känner ändå att jag passar in mer där än här. Kan känna mig sjukt ensam här med, speciellt när man bott utomlands några år och allt har förändrats i Sverige. Så jag ska ta mig tillbaks igen. Ska bara komma på en plan :)

2013-04-13 @ 09:56:18
URL: http://www.by-sanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0