Made it back to LA.

Tillbaka i LA nu då. Glad jag till slut fick komma in i landet - spenderade 6 timmar på flygplatsen i Chicago. Hölls i förhör vid Border protection i 1 timme, vilket resulterade i att jag missade min connecting flight till LAX och blev bokad på ett senare plan. Så man kan väl säga att jag var ganska så lucky som över huvud taget kom in i USA igen. Jag förstod ju i och för sig att det skulle bli problem eller i alla fall ifrågasättas vad jag gjorde här i somras i 3 månader. Men vaddå, får man inte ha semester liksom? :)
 
På plats i ny lya med nya roomiesar, Ebba och Emelie. Visst vi delar 3 stycken på en lägenhet och vi alla sover i samma sovrum men det funkar! Blev ju som att flytta tillbaka till samma som förrut, jag och Em bodde ju i samma lägenhetskomplex tidigare, West Park Village i mitt hjärta liksom. haha
 
Nu har jag snart varit här 1 vecka och dagarna rullar på. Imorgon ska jag till skolan på möte och jag hoppas på fint väder. Har nämligen regnat de senaste dagarna och det är ju inte likt LA...kanske var det jag som tog med mig det dåliga vädret från Sverige. Who knows ;)
 
Annars känns det nog bra att vara tillbaka igen. Älskar ju denna staden! Hatar bara att inte ha vissa av mina nära vänner här (ni vet vilka ni är). Ibland kan man bara känna sig ensamast i hela världen och då är det jobbigt vissa är så långt borta. Blandade känslor är det ju alltid och jag har nog inte riktigt hunnit landa helt ännu. Visst att allt inte kommer vara som det varit tidigare här men jag är positivt inställd nu och tar en dag i taget. Som sagt jag sa när jag åkte att om jag inte trivs så är det ju bara att åka tillbaka till Sverige igen i sommar. :D Det känns i alla fall kul att plugga igen och jag ser fram emot att skolan ska börja. :))
 
Nu ska jag kolla på VD sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0